Gogora ezazu ekintza indibidual bakoitzak ezberdintasuna markatzen duela!

2010/05/31

NATURARI BURUZKO ABESTIA

Nire blogeko sarrera honetan, naturari buruzko abesti bat txertatxea erabaki dut. Abestiaren izena Natura da eta abeslariak UGA ezizena dauka. Beraz, izenburuak adierazten duen moduan, naturaren oreka zaindu behar dugula azaltzen digu kanta honek; natura gure lurra baita eta dugun bizileku bakarra delako. Eta horrekiko zentzudun izan gaitezen eskatzea du helburu. Beraz, argi eta garbi dago ingurumenarekin lotura estua duela eta horregatik aukeratu dut eta Podomatic programara igo behar izan dut, ondoren nire bloggean ezarri ahal izateko.

Abesti martxosoa da, eta gustuko duzuenontzat hemen uzten dizuet bere letra, musikazblai web orrialdetik aterata:

Ugaztun, hegazti,
arrain ta izaki,
denek osatzen dugu
oreka naturarekin bat.
Natura da, natura da,natura
ta zaindu behar da,
gure lurra bait da,

dugun bakarra da.
Gizaki, lore ta
zuhaitzek osatzen bait
dugu oreka.

-leloa-

Natura zaindu behar da.
Ezin da apurtu oreka.
Asko dago ikusteko.
Ederra bait da mundua.

Amazonia eta
gure inguruneko basoak
pertsona guztien
birikak dira.
Natura da, natura da, natura
ta zaindu behar da,
gure lurra bait da,
dugun bakarra da,
izan gaitezen ba
zentzudun ta mantendu
gure oreka.

-leloa-

Natura zaindu behar da.
Ezin da apurtu oreka.
Asko dago ikusteko.
Ederra bait da mundua.  






No hay comentarios:

Publicar un comentario